За изминалите шест години и половина „Тоест“ се утвърди като реномирана медия, която предоставя качествен, достоверен и аналитичен прочит на обществените събития в България. 

От основаването си в началото на 2018 г. „Тоест“ се издържа единствено от своите читатели. Силната подкрепа на нашата вярна аудитория дотук ни дава увереност, че в България има достатъчна критична маса от активни граждани, които със своите малки, но редовни месечни дарения могат изцяло да осигурят журналистическата независимост на медията. 

През годините сме разчитали на органичния си растеж, но имаме нужда да достигнем до по-голяма аудитория и да разширим подкрепата от читателите, за да предоставяме още по-богато и по-разнообразно съдържание.

Благодарение на целево финансиране по Централноевропейската медийна програма на международните организации ZINC и IREX, в момента предстои да изградим ясна стратегия за разширяване и ангажиране на аудиторията, да осигурим добър маркетингов бюджет и да получим ноу-хау и менторство от международни експерти в сферата на медийния маркетинг и комуникация. 

Междувременно търсим маркетинг специалист, с когото заедно да развиваме „Тоест“.

Ако Вие 

  • сте инициативен, динамичен и ориентиран към ефективните резултати човек, 
  • обичате предизвикателствата и имате нагласата непрекъснато да се учите,
  • имате оригинални идеи и въображение и с готовност излизате извън установените (и често неприложими за медии като нашата) клишета на маркетинга,
  • активно следите новините и обществените събития в България и чужбина,
  • вярвате като нас в демократичните ценности и в силата на будните граждани да променят обществото ни към по-добро,
  • имате силно желание и мотивация да работите в независима медия,

... ние търсим точно Вас! 

Вижте предложението ни за работа и се присъединете към нашия великолепен, всеотдаен и сплотен екип!

Какво още е нужно да притежавате:

  • бакалавърска степен по маркетинг, комуникации или друга специалност в областта на икономиката или хуманитарните науки;
  • отлично писмено и устно владеене на английски език;
  • практически опит в маркетинга, комуникациите или копирайтинга и в стратегическото планиране и изпълняване на кампании (предимство имат кандидати с опит в новинарската или издателската индустрия);
  • увереност в използването на дигитални маркетингови инструменти и платформи, софтуери за управление на социалните медии и услуги за имейл маркетинг;
  • силни аналитични умения и стратегическо и креативно мислене с голямо внимание към детайлите и опит при вземане на решения, основани на данни;
  • отлични умения за комуникация и за работа в екип;
  • умение да пишете и да се изразявате ясно и грамотно, с усет към нюансите на езика;
  • способност да управлявате няколко кампании едновременно и да спазвате определените срокове.

Основни отговорности:

  • разработване и изпълнение на интегрирани маркетингови кампании, които съответстват на целите на организацията и на тенденциите на пазара;
  • управление и оптимизиране на дигиталните маркетингови канали, в т.ч. социалните мрежи (чрез органични и платени кампании) и имейл маркетинг, с цел разширяване на аудиторията и увеличаване на нейната ангажираност;
  • анализиране на пазарните тенденции и читателските предпочитания, за да се идентифицират възможности за растеж и да се подобри редакционната стратегия;
  • в тясно сътрудничество с редакционния екип – осигуряване на последователност на посланията и позиционирането на бранда във всички платформи;
  • проследяване и отчитане на ефективността на кампаниите с използване на анализ на данните в процесите на вземане на решения и нанасяне на корекции в стратегията;
  • комуникация с аудиторията и изграждане на общност;
  • комуникация с външни партньори, доставчици и маркетингови агенции, за да се осигури успехът на кампаниите и ефективното разходване на бюджета; 
  • постоянно мислене в посока подобряване на бранда „Тоест“ и неговата позиция на пазара.

Какво предлагаме:

  • основно нетно заплащане от 2500 лв. по трудов договор, допълнено с всички дължими по закон данъци, здравни и пенсионни осигуровки;
  • бонус от 10% от всички нови приходи, получени в резултат на усилията в маркетинга, комуникацията и изграждането на общност;
  • обучение и менторство от международни експерти в сферата на медийния маркетинг и комуникация;
  • гъвкави и дистанционни работни ангажименти;
  • работа в динамична среда с изключително всеотдаен екип.

Организация: Фондация в обществена полза „Тоест“ 
Местоположение: дистанционна работа
Ангажираност: пълен работен ден

Успяхме ли да събудим Вашето любопитство?

Или препратете обявата на свои приятели, които биха проявили интерес към тази позиция.